20181022_114330

Starter van de week: het gaat heel hard voor Tunity

Digital agency Tunity, met vestigingen in Herentals en Geel, bestaat sinds april. Door de meer dan 50 jaar gezamenlijke ervaring in het digitale van de oprichters telt het strategische bureau al multinationals onder zijn klanten.

“Tunity laat bedrijven groeien”, vatten gedelegeerd bestuurders Luca Cardella en Fabio Romagnoli het kort maar krachtig samen. “We zijn een strategisch bureau maar om de groei van onze klanten te garanderen, gaan we veel verder dan enkel strategie, digitale marketing, design of ontwikkeling.”

Al 15 medewerkers
Sinds april stelt Tunity 15 mensen te werk in Frame 21 in Herentals en in Officenter in Geel. Ondertussen zijn er plannen voor een derde vestiging in Antwerpen. “Tunity is er gekomen omdat we een nieuwe kijk hebben op het digitale. We focussen op de noden van de onderneming en vertalen die naar de beste manier om zich te profileren. Wat ons onderscheidt, is dat we daarbij rekening houden met de eindklant. Hoe bereiken we die, met welke tools, hoe benutten we die tools optimaal?”

Tunity kan bogen op meer dan 50 jaar ervaring. “We hebben steeds in de digitale sector gewerkt”, vertellen Luca en Fabio. “Onze klantenportefeuille telt onder meer 2 multinationals, een aantal gevestigde waardes onder de kmo’s en verschillende start-ups. Onze ambitie is om uit te groeien tot een grote speler op het vlak van software, websites en marketing.”