Drankenproducent Golden Mountain uit Heist-op-den-Berg heeft een nieuwe drank in het assortiment: de Golden Mountain Raspeberry. Dat is het verlengstuk van hun eersteling: de Original. Zaakvoerders Filip von Arx en Maarten Serneels, die een klein jaar geleden van start gingen, weten hun kleurrijke dranken aan steeds meer horecazaken te slijten, zelfs in Marbella.
“Onze originele, gouden versie is een sterkedrank met 40% alcohol. Met de zomer in aantocht wilden we een lichtere variant maken die tevens een zomers gevoel oproept. Het resultaat is de Golden Mountain Raspberry met 21% alcohol en gebaseerd op rood fruit”, zegt Maarten Serneels.
“De kracht van een moonshine is dat iedereen die kan drinken zoals hij of zij het wil. Niet alleen puur, maar ook in een cocktail. Met deze fruitige versie raden we een mix met een frisse Tonic Hibiscus aan.”
Snelle uitrol tot in Spanje
Intussen zijn er al 16 groothandels die de moonshines van Golden Mountain verdelen. Daarnaast staan ze bij een 17-tal horecazaken op de kaart, waaronder Famouz in Knokke-Heist en Resto Martinique in het stadion van KV Mechelen. Zopas kan het bedrijf ook Zozoï Restaurante in het Spaanse Marbella tot zijn klanten rekenen.
“Dat geeft heel wat voldoening. Het betekent niet alleen meer zichtbaarheid voor ons merk, maar het is ook een teken dat we kwaliteit bieden. Het zijn stuk voor stuk sterke referenties.”