“Ik was altijd al wel creatief, en door corona sloeg de verveling bij mij toe. Ik wilde iets doen!”, legt Li uit. “Dus maakte ik presse-papiers en sleutelhangers in epoxy, met droombloemen in verwerkt. Via Instagram zag ik anderen hun creaties al verkopen, dus ik besloot hetzelfde te doen.” Li was altijd al geïnteresseerd in mode, en wilde al lang een eigen kledingwinkel. Met de start van de website begon ze merken te contacteren, en even later ging ze al collecties kiezen. Haar eigen stijl trekt ze door in haar webshop. “Eigenzinnig, expressief”, zegt ze zelf.
Ook hangen er eigen creaties in de virtuele winkelrekken. “Mijn mama heeft mode gestudeerd en stelde voor om zelfgemaakte – en dus unieke – stukken te verkopen. We tekenen eerst de patronen, kiezen stoffen, knippen en naaien alles zelf. Ik merkt dat dit het meest van allemaal aanspreekt bij klanten.”
Het ondernemende zit ter bij Li duidelijk in, en heeft ze van thuis meegekregen. Haar vader is zaakvoerder van het grafisch ontwerpbureau KFE Design in Arendonk . “Hij geeft me ook tips mee. Mijn studie kan ik ook actief gebruiken voor de uitbouw van mijn webshop. Ik studeerde eerst kleuteronderwijs, maar veranderde in februari naar marketing en communicatiesupport.”
“Ik kreeg echt al heel positieve reacties, en dat motiveert me wel. Het is ook heel leuk dat ik stilaan buiten Arendonk geraakt. In het begin kopen mensen van hier, je moet buiten de bubbel van je kennissen geraken. Dat schijnt nu te lukken, en da’s tof. Ik hoop dat Li-ving blijft groeien, en dat ik ooit zelf een winkel kan openen. Dat blijft mijn ultieme droom.”