Scott is fier op het rebranding project van Beat The Barn waar hij en zes medestudenten afgelopen jaar aan werkten. “We kwamen uit zeven verschillende afstudeerrichtingen. Samen voerden we een onderzoek uit naar de doelgroepen van Beat The Barn: bedrijven, gezinnen en scholen. Zo’n 160 bedrijven en meer dan 100 gezinnen bezorgden ons hun antwoorden. Met de resultaten konden Luc en Marina de communicatie en het aanbod van teambuildings optimaliseren”, vertelt student Scott Bergmans.
Beat The Barn mikt op bezoekers uit de regio Mol, Kasterlee, Geel, Lommel, Balen en Pelt. “In deze streek vind je talrijke kleine en grote bedrijven”, vertelt Scott. “Beat The Barn bereikt al een omvangrijk publiek, maar er is nog een ruim potentieel. Daarom zorgden we voor extra aanwezigheid op sociale media. We zien trouwens ook al Nederlandse deelnemers die komen teambuilden.”
“Naast ons melkveebedrijf bieden we een aanbod voor scholen en bedrijven, maar ook voor families en vrienden aan. We hebben originele teambuildingactiviteiten en professionele teamcoaching”, klinkt het.
Naast Luc en Marina zijn hun drie kinderen, Glenn, Jirca en Remco ook heel aanwezig op Beat The Barn. “Als gezin zijn we ontzettend trots op de weg die we hebben afgelegd: we runnen een moderne melkboerderij en delen tegelijk ons erf en onze weides met anderen, om er een warme ontmoetingsplek van te maken waar iedereen welkom is.”