Beat the barn

Sint-Jozefhoeve geeft teambuilding-activiteiten een nieuwe naam: ‘Beat the Barn’

BALEN - Sint Jozefhoeve Teambuilding in Balen heet voortaan Beat the Barn. Met de nieuwe naam en logo steken Luc Nouwen en Marina Geuens hun teambuilding- en coachingactiviteiten in een nieuw jasje.

Al tien jaar combineert de Sint Jozefhoeve in Balen een melkveebedrijf met teambuilding en recreatieve en educatieve activiteiten. Onder de noemer ‘het wei-gevoel’ kunnen bedrijven, verenigingen, scholen, families of vriendengroepen zich uitleven met ludieke weidespelen waarbij samenwerking, tactiek, behendigheid en creativiteit een belangrijke rol spelen.

Voor de teambuilding- en coachingactiviteiten kiezen zaakvoerders Luc Nouwen en Marina Geuens nu voor een nieuwe naam: Beat the Barn.

“Na 10 jaar teambuilding- en coachingsactiviteiten georganiseerd te hebben, vonden we het tijd voor een nieuwe naam. We verruilen ook het vertrouwde logo met de koetjes en de kippentoren voor een stoer en fris logo”, vertellen Luc en Marina. “De naam Sint Jozefhoeve verdwijnt niet, want het melkveebedrijf blijft zo heten. Met de naam Beat the Barn, een nieuw logo en een nieuwe website willen we ons aanbod van teambuilding en coaching nog beter presenteren aan bedrijven. Op dit momenten werken we nog twee nieuwe spelen uit die we na de coronacrisis willen voorstellen.”