iO en Signify

Signify kiest iO als wereldwijde partner voor marketing operations

Signify, de Nederlandse wereldleider in verlichting, heeft onlangs gekozen voor iO als wereldwijde partner voor zijn marketingactiviteiten. De komende 3,5 jaar zal het blended agency alle marketing voor de eigen kanalen van Signify verzorgen, inclusief alle merken wereldwijd. Samen zetten Signify en iO zich in voor een consistente digitale ervaring en een optimale klantbeleving.

iO zal het team van Signify, dat verantwoordelijk is voor de zichtbaarheid en uitstraling van merken zoals Philips, Interact en WiZ, op al hun digitale kanalen wereldwijd ondersteunen.

“Door de geografische aanwezigheid van Signify, de hoeveelheid mondiale en regionale merken en de complexiteit van het digital marketinglandschap, waren we op zoek naar een partner die ons kon ondersteunen als ook excellence op schaal kan leveren. De transitie naar iO is heel vlot verlopen en wij hebben alle vertrouwen in onze toekomstige samenwerking”, Martine Koppens, Head of Global Marketing Excellence & Operations bij Signify.

“We zijn ontzettend trots dat we Signify mogen helpen om haar wereldwijde marketingactiviteiten consistent, op schaal en kwalitatief uit te voeren”, zegt Mick Roovers, Strategy Director bij iO, “We zetten onze technologische knowhow, expertise in marketing, marketing operations en het bouwen van teams en capabilities graag in om de klanten van Signify de juiste experience te bieden.” ​