De laatste maanden waren druk voor de schrijnwerkerij, door een goed gevuld orderboek en de coronauitdagingen. Toch schakelde Schrijnwerkerij Ronny Wens een versnelling hoger en koos het voor verdere innovatie en investering. Naast de aankoop van een extra nieuw CNC machine ging het bedrijf ook aan de slag met een rebranding.
Modern jasje
“Het resultaat ademt exact wie we zijn en wat we doen. Onze nieuwe huisstijl en logo versterken de look & feel van ons bedrijf. Ze weerspiegelen onze liefde voor natuurlijke materialen en ambacht. We voelen ons helemaal de schrijnwerkerij van morgen, de beste versie van onszelf”, aldus Ronny Wens.
Nieuwe generatie
Wat in 1989 begon als een kleinschalig familiebedrijf, is intussen uitgegroeid tot een bloeiende zaak met een team van 45 gemotiveerde medewerkers. De rode draad doorheen het verhaal is een persoonlijke aanpak, doorspekt met liefde voor hout. Een passie die aanstekelijk werkt, want intussen werken ook de 2 dochters van bestuurders Ronny en Lief mee in het familiebedrijf.