Zaakvoerders Frieda Janssens en Sarah-Jane Carey van de School for Coaching uit Olen hebben hun merknaam veranderd in CompanyWise. “Na vijftien jaar dekte de vlag de lading niet meer”, vertelt Janssens. “Onze naam liet uitschijnen dat we een opleidingscentrum voor coaches zijn, maar dat is niet langer onze belangrijkste activiteit.” En dus werd het tijd voor een rebranding.
CompanyWise legt zich toe op het begeleiden van organisaties en hun medewerkers van puur rationele benaderingen naar een gedeelde visie gebaseerd op zingeving. Frieda Janssens: “Het klinkt soft maar is het niet. Er zijn bewijzen dat dit uitzonderlijke financiële resultaten oplevert. Deze ontstaan door extra ruimte voor creativiteit, groei en innovatie. Groeien door zingeving wordt meer en meer erkend als een noodzakelijke stijlbreuk met het verleden. Alles wat mensen doen, heeft een betekenis en vermits we meer en meer tijd doorbrengen op het werk, is daar voor organisaties een belangrijke taak weggelegd.”
Samen met webbureau Innomedio ontwikkelde CompanyWise een CompanyScan, die je een onmiddellijk resultaat en een vergelijkende score geeft.