Salesteam Award 2014 voor IJsboerke

Ijsboerke award StoreCheckIJsboerke won gisteren de StoreCheck Salesteam Award 2014 voor de categorie diepvries.  „De prijsuitreiking is een initiatief van de organisatie StoreCheck die vooral informatie-uitwisseling tussen FMCG-fabrikanten en retailers wil bevorderen”, legt Jef Segers uit.

De wedstrijd wordt om de twee jaar georganiseerd. Alle aankopers van retailers zoals o.a. Carrefour, Colruyt, Delhaize en Macro, worden dan bevraagd: met welke drie fabrikanten werkten zij het voorbije jaar het prettigst samen? Zij quoteren alle fabrikanten in verschillende categorieën (15 categorieën in de food, 9 in de non-food) op 5 criteria: productkennis, advies over de productcategorie heen, de mate van meedenken met de retailer, het nakomen van afspraken en de bedrevenheid in crisismanagement.

In de categorie diepvries, met o.a. enkele grote spelers in diepvriespizza’s, diepvriesgroenten en -maaltijden en ook ijs, was IJsboerke een overduidelijke winnaar.

„Een prachtige verdienste van niet alleen sales manager retail Eric De Man, maar ook van zijn team en van alle mensen intern: marketing, back office…” zegt Jef Segers niet zonder trots. „De prijs is een mooie erkenning voor alle inspanningen die we leveren om IJsboerke breder dan ooit te vermarkten.”