Resultaten Made in Kempen Lezersbevraging

MadeinKempen viert donderdag haar eerste verjaardag. Waar staan we na één jaar ?
Graag delen we met jou de resultaten van de Made in Lezersbevraging van september.

Enthousiaste en trouwe bezoekers

  • 97,1% van onze lezers vindt Made in Kempen interessant tot zeer interessant.
  • 86.5% bezoekt ons minstens 1x per week, meer dan de helft (55,5%) zelfs meer dan 4 keer per week


Dynamische ondernemers

  • 80% van onze lezers is bedrijfsleider, hoger kaderlid of professional
  • 60% stuurt mensen aan 70% heeft budgetbevoegdheid waarvan 1/3 het beslissingsrecht heeft over een bedrag van €25.000 of meer
  • 75% is tussen 31 en 55 jaar
  • Naar bedrijfsgrootte: mik-profile-companysize
  • Moeilijk te bereiken met andere zakelijke media. Geen enkel magazine of website wordt zo veel en zo regelmatig gelezen als Made in Kempen
  • 80% van onze lezers bevindt zich in de twee hoogste sociale groepen

Als redactie zijn we blij dat de waardering hoog is. Met de gegevens die we nu hebben over sectoren en bedrijfsomvang gaan we rekening houden bij het zoeken naar verhalen.

Dat we als Made in Kempen de decision makers bereiken is nu zeer concreet weergegeven.

Made in Kempen bereikte in de maand september 41.828 unieke bezoekers. (Bron: Google Analytics) Dat was de vraag om kans te maken op een tablet. De winnaar komt later deze week op Made in Kempen aan bod. Ondertussen (de vier weken die voorafgingen aan 11 oktober) zitten we aan 45.169 unieke bezoekers.

Geïnteresseerd in een partnership met Made in Kempen en wil je meer informatie over bereik en profiel van onze lezers? Stuur dan nu een mailtje naar info@madeinkempen.be t.a.v. Dominique De Pesseroy, Sales & Marketing.

Het Made in Kempen lezersonderzoek liep van 09/09/2013 t.e.m. 25/09/2013 op basis van een representatieve steekproef van nieuwsbriefabonnees, aangevuld met op de site een at-random getoonde popup met een uitnodiging om deel te nemen aan de bevraging. Steekproefgrootte N = 459.