Reddi is een fullservice digital agency in hartje Kempen. Hun expertises: websites, webshops en online marketing. “We hanteren uiterst gebruiksvriendelijke en modulaire platformen op maat”, vertelt Eric Bollens, business unit manager bij Reddi. “Het verhaal van de klant staat altijd centraal”. Reddi richt zich op middelgrote bedrijven die snel online zichtbaar willen zijn voor een vriendelijk budget. Met een verhaal op maat.
Om hun websites kracht bij te zetten en nieuwe klanten aan te trekken, lanceert Reddi het concept websiteleasing. Bedrijven kunnen snel een all-in, kwalitatieve Reddi-website opzetten, al dan niet met shop, en toch de kosten spreiden over enkele jaren. “Een full-on webstek zonder full-on spend”, zegt Eric Bollens. “Bedrijven kiezen zelf hun maandelijks leasingbedrag. Het tarief is dus volledig aangepast aan de financiële situatie van het bedrijf dat de website least.”
“Het leasingconcept heeft vele voordelen”, aldus Eric Bollens. “De klant kan budget vrijmaken voor andere zaken, zijn producten en/of diensten zijn al snel online zichtbaar én de website kan meegroeien met het bedrijf. Let wel: leasen is een optie, geen verplichting. Onze andere formules blijven gewoon beschikbaar.”
Reddi is het allereerste digital agency op de Belgische markt dat dit unieke concept aanbiedt. “Ons team is heel enthousiast en blij dat we websiteleasing kunnen voorstellen aan bedrijven. Het op maat-verhaal krijgt hierdoor alleen maar meer aandacht. We verwachten er dan ook veel van in 2024”, aldus Eric Bollens.