Pit&Pit heeft zich sinds haar oprichting in 2010 sterk ingezet om gezonde voeding toegankelijk te maken voor haar klanten. Met meer dan 2.500 producten, die 100% natuurlijk en vrij van additieven zijn, heeft het bedrijf een reputatie opgebouwd als dé bestemming voor gezonde en biologische voeding. Het assortiment omvat biologische, gluten-, lactose- en GGO-vrije producten.
Het bedrijf, dat bekend staat om haar assortiment natuurlijke producten zoals noten, kruiden, thee en specerijen, brengt haar missie om kwalitatieve en biologische producten aan te bieden nu naar Duitsland. Deze uitbreiding komt op een bijzonder moment, want Pit&Pit is ook genomineerd voor de Safeshops Export Award, een erkenning van de Belgische vakvereniging voor E-commerce.
Sven Van Gucht, CEO van Pit&Pit, benadrukt het belang van deze uitbreiding naar Duitsland: “We zijn verheugd om onze gezonde producten nu ook aan onze Duitse buren aan te bieden. Onze ambitie is om gezonde voeding voor iedereen toegankelijk te maken.”