HermansHeftrucks_Afbeelding

Partner in de kijker: Hermans Heftrucks

Beslissingsnemers van lokale bedrijven bereiken. Hoe doe je dat? In zijn zoektocht naar een geschikt medium kwam Hermans Heftrucks in 2018 bij Made in Kempen terecht en twijfels het bedrijf uit Rijkevorsel niet meer over het antwoord op die vraag. Voor Dennis Renders, bedrijfsleider bij Hermans Heftrucks, is het partnership met Made in dan ook een schot in de roos.

Hermans Heftrucks, what’s in a name?

“Meer dan je eigenlijk zou denken. Ja, we zijn al meer dan een halve eeuw gespecialiseerd in de verkoop en het onderhoud van diverse soorten vorkheftrucks, verreikers, hoogwerkers en intern transportmateriaal. Maar daarnaast kennen we ook een sterke verhuurafdeling. Daarvoor beschikken we enerzijds over een zeer uitgebreide verhuurvloot om kort op de bal te kunnen spelen, en anderzijds over de Hermans Rental app om het verhuren zo vlot en toegankelijk mogelijk te maken.”

Hoe zijn jullie in 2018 bij Made in beland?

“We zijn al langere tijd trouwe lezer van de dagelijkse nieuwsbrieven, maar in 2018 zijn we inderdaad een partnership aangegaan. Toen waren we op zoek naar een kanaal om de beslissingsnemers van lokale bedrijven te bereiken. Veel van onze klanten zijn namelijk kmo’s in de Kempen. Het is niet altijd een gemakkelijke opgave om die beslissingsnemers te bereiken, maar laat net dat de sterkte van Made in zijn.”

Op welke manier trachten jullie hen te bereiken?

“We zijn ervan overtuigd dat er lokaal nog veel potentieel is en via Made in kunnen we onze naam sterker uitdragen in de regio. Verder kunnen we ook gericht content aanbieden en bedrijven al informeren en meerwaarde bieden nog voor ze klant bij ons zijn. En binnen het partnerpakket kan dat met meer dan alleen een verschijning in de dagelijkse nieuwsbrief. Via de partnermails vallen we regelmatig in de inbox van alle Made in Kempen-lezers en met banners op de website en in de nieuwsbrief blijven we constant in de kijker. Ook de publireportages zijn strategisch in te plannen en passen dus naadloos in onze jaarplanning.”

 

We wilden beslissingsnemers bereiken en laat net dat de sterkte van Made in zijn.

Dennis Renders, bedrijfsleider Hermans Heftrucks.

Voor die publireportages zijn jullie recent overgeschakeld naar testimonials van klanten. Waarom?

“Testimonials zijn een enorm leuke manier om je product, bedrijf en klant in één verhaal in de kijker te zetten. Die overstap qua content was in het begin best spannend, omdat we niet goed wisten op welke manier dat gebracht ging worden. We legden alles in handen van de copywriter van Made in door hem de contactgegevens van onze klant en wat achtergrondinformatie te bezorgen. Keer op keer heeft hij ons weten verrassen met een resultaat dat boven onze verwachtingen was. En ook de lezers wisten deze switch flink te appreciëren!”