Ontdek hoe een festival een exportproduct wordt

Unizo TomorrowWorldVan 24 tot 29 september organiseert Unizo een ondernemersreis naar het Amerikaanse Chattahoochee Hills in Atlanta, Georgia. Deelnemers krijgen er o.a. een exclusieve blik voor en achter de schermen van het muziekfestival TomorrowWorld.

„TomorrowWorld is het exportproduct van het Belgische topfestival TomorrowLand dat dit jaar 10 jaar bestaat. Nog voor de opening van het festival maken de deelnemers van de reis kennis met de Belgische organisatie en haar leveranciers die samen instaan voor de organisatie van het gekende muziek- en belevingsspektakel. Eén van de leveranciers, nl. Gust Dierckx van DNCS, Antwerpse KMO Laureaat 2012-2013 die met dochterbedrijf TowerEye het volledige netwerk en de camerabeveiliging organiseert op TomorrowWorld, maakte deze reis mede mogelijk.”, vertelt Joël Stockmans.

Daarnaast geeft de Vlaams Economische Vertegenwoordiger een inzicht in de zakelijke troeven en opportuniteiten in Atlanta en bezoek je daar een succesvol bedrijf.

Voor details en inschrijvingsmodaliteiten kan je terecht bij kristel.persoons@unizo.be, tel. 02 212 25 02 of op deze link. Gezien het exclusieve karakter is het aantal deelnemers beperkt en is snel inschrijven de boodschap.