Group S Turnhout

“Nood aan persoonlijk contactpersoon blijft belangrijk.”

Ondanks het moeilijke coronajaar in 2020, kijken klanten van sociaal secretariaat Group S tevreden terug op de samenwerking. Aan de hand van een enquête peilde het Turnhoutse kantoor de tevredenheid bij haar klanten.

Al een jaar beheerst het coronavirus het dagelijks leven en ook de arbeidsmarkt. De impact en gevolgen van deze crisis zijn voor elke onderneming verschillend. “Als sociaal secretariaat ziet Group S het informeren en ondersteunen van de aangesloten bedrijven als haar grootste prioriteit in deze moeilijke periode”, zegt Veerle Geenen, district director van Group S Turnhout.

“Gezien de situatie was dit het afgelopen jaar ook voor onze payroll advisors een hele uitdaging. Niet alleen zijn de regels en maatregelen complex, ze wijzigen ook vaak. Bovendien is elke onderneming anders. Daarom vonden we het ook belangrijk om na te gaan hoe de aangesloten klanten deze crisisperiode hebben ervaren en hoe we onze dienstverlening eventueel nog kunnen verbeteren.”

Het bedrijf peilde recent bij haar aangeslotenen via een korte enquête de klantentevredenheid. Maar liefst 93 procent van de deelnemers zou Group S aanbevelen aan een collega-ondernemer. “Ook de bereikbaarheid en de kwaliteit van de antwoorden van onze payroll advisors scoren met beiden 4,5 op 5 heel erg goed. De opmerkingen die we van onze klanten kregen bevestigen dat we op de juiste zaken inzetten, maar ook dat onze klanten nood hebben aan een persoonlijk contactpersoon die vlot bereikbaar is en kwaliteit biedt.”