Cover Jellow

Nieuwkomer Jellow leidt freelancers naar opdrachten

Jellow is een nieuw platform dat opdrachtgevers in contact brengt met freelancers uit de zakelijke dienstverlening. Via de website kunnen bedrijven en organisaties tijdelijke it’ers, financiële profielen, digital marketeers en andere professionals rechtstreeks benaderen. Jellow maakt deel uit van Mediahuis, de mediagroep waartoe ook Made in Kempen behoort.

In ons land zijn zo’n 100.000 freelancers actief die opdrachten zoeken. Daarnaast zijn er duizenden bedrijven die tijdelijk professionals willen inschakelen. Voor het vinden van de juiste match is er nu Jellow, dat al een groot succes kent in Nederland en nu via Mediahuis in België wordt gelanceerd.

Succesfactoren
“De succesfactoren van Jellow in Nederland zullen ook in België werken”, zegt CEO Mark Willems. “Ten eerste is Jellow geen tussenpersoon die zich op een andere manier moeit in de relatie tussen vraag en aanbod. Alle zakelijke afspraken gebeuren rechtstreeks tussen beide partijen en er worden ook geen buitensporige marges ingehouden.”

“Ten tweede is Jellow niet publiek toegankelijk, dit in tegenstelling tot een aantal marktplaatsen op internet. Ons systeem is heel discreet, waardoor er rechtstreeks, op een vertrouwelijke manier, informatie kan worden uitgewisseld over bijvoorbeeld tarieven, referenties en beschikbaarheid.”

Nog een voordeel is de meest ideale koppeling tussen beide partijen. “Slimme technologie helpt bij het vinden van de perfecte match”, aldus nog Mark Willems. “Opdrachtgevers kunnen ook hun persoonlijk netwerk met favoriete freelancers aanleggen, beheren en consulteren.”

Freelancers kunnen zich gratis registreren op Jellow. Bedrijven en andere instanties die geregeld een tijdelijke professional zoeken, kunnen zich eveneens op het platform aanmelden. Voor hen zijn er diverse formules mogelijk.