Het Brusselse chocoladebedrijf Neuhaus heeft Think Tomorrow uit Olen onder verschillende marketingbedrijven aangezocht om een nieuwe campagne op te zetten. Think Tomorrow heeft zich opgewerkt als een interactief bureau dat oa. werkt met sociale media als Facebook.
Doelgerichte reclame maak je vandaag al lang niet meer met folders of weekbladadvertenties. De doorbraak van de sociale media heeft veel andere mogelijkheden open gelegd. “Het gaat er vandaag vooral om dat je met de nieuwe digitale media perfect uw inspanningen en de resultaten daarvan kunt meten”, zegt Emma Liekens. Emma Liekens zette samen met Kevin Heylen Think Tomorrow op en werkte in de afgelopen maanden verscheidene baanbrekende applicaties uit die nu ook Neuhaus overtuigd hebben.
Het chocoladebedrijf lanceert tijdens de komende feestweken een aantal spotjes die door Think Tomorrow verder online uitgewerkt worden. Neuhaus volgt daarmee het voorbeeld van C&A, DCM, De Koninck, Adidas en andere bedrijven die eerder al met Think Tomorrow in zee gingen. Neuhaus viert overigens zijn 100ste verjaardag en is kennelijk wel bereid tot iets extra’s.
Emma Liekens en Kevin Heylen zetten begin verleden jaar hun bedrijfje op en hebben inmiddels met Johnny Berkmans een eerste personeelslid aan boord gehesen. “Het werk neemt effectief toe”, zegt Emma Liekens nog. “Het is overigens altijd onze bedoeling om met onze klanten een langetermijnrelatie uit te bouwen. We doen in dit opzicht ook aan weboptimalisatie of webvertising.”