Nannic (Heist) heeft wereldnominatie beet voor ‘Best Spa Brand’

nannicCosmeticabedrijf Nannic uit Heist-op-den-Berg is genomineerd als ‘Best Spa Brand’ bij de verkiezing van de World Spa Awards. Het bedrijf van René Nagels en echtgenote Tine Janssens is actief in 38 landen maar blijft in eigen land onder de radar. Zaakvoerder René Nagels wordt beschouwd als een van de belangrijkste cosmeticawetenschappers ter wereld.

Nannic zet volop in op de ontwikkeling van nieuwe verzorgingsproducten en cosmeticaproducten en beschikt daarvoor over een eigen laboratorium met 6 medewerkers. Ook de zaakvoerder is gepassioneerd door innovatie. “Het is altijd mijn natuur geweest om nieuwe dingen te ontdekken”, zegt René Nagels. “Wanneer je daarbij nog eens veel reist, dan kom je met veel impulsen in aanraking die je vervolgens inspireren.”

Expansieve groei
Nannic zet in op actieve huidverjonging en langdurige huidverbetering en is in Zweden het nummer 1 spa merk. Heel Scandinavië vormt trouwens een belangrijke afzetmarkt. In totaal is Nannic aanwezig in 38 landen en met de Filippijnen wordt daar binnenkort een 39ste aan toegevoegd. Via een actieve communicatiecampagne wil het bedrijf ook in eigen land aan zijn bekendheid werken. “Samen met een duurzaam netwerk van professionele schoonheidsinstituten bouwen we aan onze expansieve groei”, aldus René Nagels en Tine Janssens.

Niet alleen de R&D maar ook de volledige productie gebeurt in het hoofdkwartier in Heist-op-den-Berg.