RAAMSTICKER

Mol promoot het handelscentrum met raamstickers en een gewrapte Lijnbus

MOL – Het Molse gemeentebestuur geeft de lokale economie een duwtje in de rug via de Zes van de Kempen. Hiervoor zijn in het handelscentrum raamstickers aangebracht en bovendien liet het lokale bestuur een Lijnbus volledig wrappen.

In het handelscentrum van Mol prijken gloednieuwe raamstickers op de uitstalramen van de handelszaken die meewerken aan de Zes van de Kempen. Vorig jaar sloegen de provincie Antwerpen, Provinciale Ontwikkelingsmaatschappij (POM) Antwerpen en zes Kempense steden en gemeenten, waaronder Mol, de handen in elkaar om hun winkelkernen en ondernemers extra onder de aandacht te brengen. De nieuwe raamstickers nemen de bezoekers mee op ontdekkingstocht langs de winkelroute. Bovendien leidt een QR-code op de stickers naar de website www.dezesvandekempen.be.

Foto: gemeente Mol

Om het handelscentrum met meer dan 150 winkels en horecazaken te promoten bij verblijfstoeristen liet het Molse gemeentebestuur bovendien een Lijnbus volledig wrappen. Hiermee wil men enerzijds het handelscentrum en anderzijds het openbaar vervoer onder de aandacht brengen bij de vele toeristen. De gewrapte bus zal zeven dagen op zeven elk uur de verbinding maken tussen het Molse handelscentrum en de toeristische hotspots Sunparks, het Zilvermeer en Europarcs. Met de slagzin ‘Busje hoppen, lekker shoppen’ wil men de Noorderburen aanspreken en wordt tegelijkertijd een verwijzing gemaakt naar de hoppinpunten van de Vlaamse overheid.