Huidige klanten en potentiële klanten onderschatten vaak de breedte van de diensten van de interieurinrichter, nieuwe klanten denken vaak dat ze enkel een meubelwinkel zijn. Daarom willen ze een duidelijker beeld geven van wie Master Meubel is. “Van een interieurinrichter zijn we de afgelopen jaren geëvolueerd naar een totaalinrichter, waarbij we samenwerken met partners om renovaties en zelfs kleine verbouwingen te realiseren.”
Naast het aanbieden van een breed aanbod aan high-end designmeubels, heeft Master Interior de afgelopen jaren nauw samengewerkt met partners om totaalrenovatieprojecten te kunnen realiseren. Van badkamerinstallaties tot keukenrenovaties en buitenruimteontwerp.
“Onze indrukwekkende projecten, zoals het Stadhuis van Antwerpen, MillHill in Kasterlee en het VIP-restaurant van Studio 100 in Puurs, getuigen van onze expertise en toewijding aan grootschalige en veeleisende opdrachten.”
De nieuwe merkidentiteit van Master Interior is opgedeeld in vier productcategorieën: outdoor, slaapstudio, interieurontwerp en ateliers. Hiermee wil Master Interior haar veelzijdigheid benadrukken en haar klanten voorzien van design in alle aspecten van het interieur.
Bovendien blijft het B2B-luik van de interieurinrichter behouden onder de naam Master Pro, oftewel Master Interior voor Professionals, te vinden op MasterPro.be.
Als onderdeel van de rebranding zal het bedrijf nieuwe kleuren introduceren, en het drukwerk en het magazine M opnieuw vormgeven. Er wordt ook een nieuwe website www.master-interior.be gelanceerd, die beter aansluit bij de nieuwe identiteit.