VUUR Foto: VUUR

Marketingbureau VUUR ziet de toekomst paarskleurig

DESSEL – Het jonge Desselse marketingbureau VUUR van Glenn Onzia heeft het aanbod uitgebreid en ook gekozen voor een nieuwe branding.

Het verhaal van VUUR en oprichter Glenn Onzia begon exact twee jaar geleden. Als beroepsfotograaf maakte Glenn Onzia in 2021 een wereldreis met zijn toenmalige partner Elien. Tijdens de tocht door Zuid-Amerika voelde hij het vuur in zich branden om zelf te ondernemen. Halfweg de reis werd het Glenn Onzia duidelijk, dat hij zo veel mogelijk ondernemers op digitaal vlak wilde helpen met sterke beelden. “Als ondernemer ben je het liefst met je passie bezig. Het oerinstinct van ergens met passie en veel vuur aan te werken leidde tot de naam VUUR.”

LEES OOK: https://www.made-in.be/kempen/starter-van-de-week-vuur-digital-agency/

Met VUUR Digital Agency wil Glenn Onzia Kempense ondernemers helpen met digitale marketing. Het verhaal begon bij het beheren van sociale media voor bedrijven en ondernemingen helpen hun omzet te verhogen met advertenties. In februari schakelde hij de hulp in van Margo en sindsdien neemt het duo er ook e-mailmarketing en het bouwen van Shopify-websites bij. “Omdat we het aanbod van VUUR hebben uitgebreid, was het ook tijd voor een nieuwe branding”, aldus Glenn Onzia. “Hiervoor hebben we paars gekozen en niet geel of oranje zoals de meeste mensen dachten of voorspelden. Zo kijken we met VUUR de toekomst paarskleurig tegemoet.”

Info: http://www.vuur.agency