iO IntoAction Van links naar rechts: Willem Corbijn, Pieter Janssens, René Lammers en Zenja Lammers

Marketing automation-bureau intoAction sluit zich aan bij iO

Het in Eindhoven gevestigde intoAction sluit zich aan bij iO, wat voorheen Intracto Group was. Door de acquisitie van intoAction versterkt iO zijn positie als een van de meest vooruitstrevende digital marketing-experts. Straks zullen er in totaal bijna 200 marketing automation-specialisten voor iO werken, verdeeld over verschillende campussen.

Het in 2009 opgerichte intoAction ontwikkelt duurzame oplossingen voor complexe vraagstukken op het gebied van marketing, sales en service. Met ruim 70 professionals helpt intoAction organisaties om hun klanten optimaal kunnen bereiken, binden en bedienen. Zo werkt het bedrijf voor onder andere AkzoNobel, ETEX, FrieslandCampina, Philips, Rockfon en Signify. intoAction behoort tot de top10 van Best Medium Workplaces van Nederland.

“Als specialistisch bureau zijn we altijd bezig om vooruit te kijken en de kansen in de markt voor onze klanten te spotten”, zegt René Lammers, Directeur intoAction. “Behalve specialisten zijn we ook doeners, ontdekkers en teamspelers. We willen graag méér betekenen voor onze klanten dan we vandaag al doen. Met de keuze voor iO kunnen we hen nu een nóg breder aanbod aan diensten aanbieden. En tegelijk bieden we meer groeimogelijkheden voor onze medewerkers.”

“Voor zowel iO in het algemeen als voor Campus Eindhoven in het bijzonder krijgen we er met intoAction een zeer interessant team bij”, vult Pieter Janssens, ceo van iO, aan. “Hun grote expertise in digital marketing is uiterst waardevol. Met hun knowhow zal iO de komende jaren ook in dit specialisme écht een grote marktspeler worden. Het is evident dat al deze kennis en bewezen ervaring een sterke toevoeging is aan onze end-to-end propositie.”