Dobit is de afgelopen vier decennia uitgegroeid tot een topspeler in de markt van digital signage en interactieve schermcommunicatie. Het familiebedrijf liet de 40ste verjaardag alvast niet onopgemerkt voorbijgaan. Onder het motto ‘Prepare your Senses’ werden klanten, partners en medewerkers ondergedompeld in een inspirerende namiddag met heel wat sprekerssessies, zintuigprikkelende hapjes en drankjes, een feestelijk avondprogramma én afsluitend walking dinner.
“We wilden iedereen bedanken voor de voorbije 40 jaar én in het bijzonder ook Marc in de bloemetjes zetten”, aldus Nele Bruers, dochter van Marc die samen met Bavo Bruers de fakkel overneemt. “Uiteraard blijft Marc erg betrokken bij de organisatie, maar we hopen natuurlijk ook dat hij stilaan meer en meer gaat genieten van de extra vrije tijd. Het is fijn dat Bavo en ik elkaar heel goed aanvoelen en erg complementair zijn. We hebben er dan ook alle vertrouwen in dat we met DOBIT nog heel wat mooie jaren tegemoet gaan!”