Mediahuis lanceert vandaag het vernieuwde businessplatform made-in.be. Made in, dat actief is in 7 Vlaamse regio’s en dagelijks regionale economische berichtgeving brengt, groeide in 10 jaar tijd uit tot de grootste b2b-community van Vlaanderen met 785.000 bezoekers per maand. Om deze bezoekers een optimale online nieuwsbeleving te bezorgen, lanceert moederbedrijf Mediahuis nu made-in.be. Digitaal agentschap Intracto mocht de visie van Made in vertalen naar een future-proof platform dat volledig op maat van de ondernemer is.
Al het bedrijfsnieuws onder één dak
Made-in.be verzamelt de berichtgeving uit 7 Vlaamse regio’s nu op één plek. Op die manier kunnen gebruikers nog gemakkelijker nieuws uit meerdere regio’s volgen. De regionale kracht blijft bewaakt dankzij onafhankelijke regiojournalisten en specifieke nieuwsbrieven en social media pagina’s per regio.
Gids doorheen de Vlaamse KMO-wereld
Aan de hand van een eigen profiel kunnen lezers nu regio’s, gemeentes, bedrijven, personen, dossiers en sectoren volgen alsook nieuwsbriefvoorkeuren aangeven. Zo worden ze continu op de hoogte gehouden van nieuws volledig op maat van hun interesses. Made-in.be wordt als het ware een echte tool die ingezet kan worden om zaken te doen, te prospecteren en vooral om op de hoogte te blijven van het meest actuele bedrijfsnieuws. Informatie en verhalen over starters en falingen krijgen eveneens een prominente plaats op de site, want dit blijken vaak de meest gelezen items.
Grootste b2b-community in Vlaanderen
“Made in heeft oog voor groei en innovatie bij bedrijven”, stelt Ivo Vandekerckhove, die op dit moment hoofdredacteur is van Made in. “Ons platform moedigt onderlinge felicitaties aan en zet de motoren van onze economie op een positieve manier in de kijker. Op die manier representeert onze berichtgeving de ondernemerswereld in de regio. Van starters tot gevestigde waarden, vanuit verscheidene sectoren en met een brede waaier aan interesses. Wij begrijpen de lezers én hun leefwereld. Daarom verbeteren we continu onze nieuwsstromen en –kanalen zodat zij op een ongecompliceerde manier nieuws kunnen consumeren, begrijpen en delen.”