Vanaf deze maand kunnen alle bezoekers aan de zalen en theaters van de Sportpaleis Group zich te goed doen aan Kempense ijsjes. De organisatie sloot daarvoor een overeenkomst met IJsboerke uit Tielen.
De nationale uitbreiding van het IJsboerke merk in het Out-of-Home kanaal loopt goed. Na Artexis Group, Pizza Hut, de Zoo van Antwerpen en Planckendael heeft nu ook de Sportpaleis Group voor IJsboerke gekozen. Vanaf september 2015 verzorgt de ijsfabrikant de aanlevering van haar impulsijsjes in zowel de theaters (Stadsschouwburg Antwerpen, Capitole Gent en het Ethias Theater Hasselt) als de concertzalen (Sportpaleis Antwerpen, Lotto Arena, Vorst Nationaal en Ethias Arena Hasselt) die uitgebaat worden door de Sportpaleis Group.
Trots
IJsboerke is trots dat de Sportpaleis Group gaat voor een sterke, authentieke, Belgische speler. “We zijn erg blij met het gesloten partnership. Voor het eerst zullen onze Belgische ijsjes exclusief aanwezig zijn tussen vele nationale en internationale sterren. De volgende jaren zullen we met IJsboerke dan ook de miljoenen bezoekers in de alom bekende theaters en concertzalen van de Sportpaleis Group entertainen met ‘plezier van hier’ ”, aldus Peter Van Moeseke, Sales Manager IJsboerke Out-of-Home BeLux.
“Een samenwerking met dit Belgische kwaliteitsmerk is een bewuste keuze. De beleving van onze bezoeker gaat immers verder dan enkel het bijwonen van een evenement of een theatervoorstelling”, vertelt Katrien Verheven, Food & Beverage Manager van de Sportpaleis Group. “Voor elke doelgroep heeft IJsboerke een passend ijsassortiment. Sportpaleis Group stelt alles in het werk om een uitstekende bezoekersbeleving te garanderen. De producten van IJsboerke passen dan ook perfect in ons motto: ‘The time of your live’.”