goedezaken

Kempense bedrijven tonen hun ‘Goede Zaken’

Voka roept de eerste week van september uit tot de 'Week van de Goede Zaken'. Ruim 300 bedrijven - op meer dan 1.000 locaties - tonen hun 'Goede Zaak'. Het motto van de campagne: economische én maatschappelijke meerwaarde creëren gaat hand in hand.

“Ondernemen, dat is economische omzet én maatschappelijke inzet”, zegt Tom Laveren, gedelegeerd bestuurder van Voka Mechelen-Kempen. “Dat willen we in heel onze regio Mechelen-Kempen en in heel Vlaanderen laten zien met deze nieuwe campagne. Ondernemingen hebben een positieve impact voor iedereen: werknemers, klanten, aandeelhouders, leveranciers en finaal voor de hele maatschappij. De economie, dat zijn wij samen. Met deze positieve campagne wil Voka een tegengif bieden voor het pessimisme dat in de samenleving sluimert.”

Voka wil Vlamingen positiever naar bedrijven laten kijken. De echte doorbraken voor veel maatschappelijke uitdagingen zullen van bedrijven komen. Voka wil zoveel mogelijk Vlamingen daarvan overtuigen op een laagdrempelige manier en met overtuigende boodschappen. We mogen met z’n allen fier zijn op het sterke Vlaamse ondernemerschap.

De campagne zal te zien zijn in het straatbeeld op meer dan 1.000 bedrijfslocaties, via billboards langs de weg, op broodzakken bij bakkers overal in Vlaanderen en ook online. In de regio Kempen doen onder meer Janssen Pharmaceutica, BCTN, Aurubis Olen en Henco mee.