09 18 intermedia

Kempenklok gaat op in InterMedia

Kempenklok en Folderbezorging.be met kantoren in Rijkevorsel gaan op in InterMedia, met hoofdzetel in Koersel (Beringen). Het bedrijf wil op die manier zijn klanten meer mogelijkheden en een betere ondersteuning bieden. “Sinds begin deze week komen we met een nieuwe naam voor de groep naar buiten: InterMedia”, verduidelijken zaakvoerders Filip Aerts, Tine Schepers en Elfie Aerts. “We willen aan onze klanten laten weten dat alles onder één dak gebeurt. De tagline ‘ContentMakers’ dekt bovendien de volledige lading. We maken content in alle soorten, maten en vormen en streven naar contente klanten.”

Breed gamma

InterMedia biedt een brede waaier aan opties, van advertenties of publireportages in één of meerdere huis-aan-huisbladen tot online visibiliteit op FlashMagazine.be. Ook een nieuwe huisstijl, website, promomateriaal, e-mailcampagnes of social media-posts behoren tot de mogelijkheden. De holding is bovendien uitgever van meer dan 20 regionale bladen, waaronder Flash, Puur, Ziezo, inUWgemeente, MAXzine en Kempenklok. Die zijn samen goed voor een bereik van meer dan 1,5 miljoen lezers en vormen dus een interessante advertentiemarkt.

Print

“Het medialandschap evolueert razendsnel”, merken de zaakvoerders op. “Vroeger kon onze klant in één blad adverteren, vandaag moet hij per doelgroep een ander kanaal kiezen én de boodschap aanpassen. InterMedia blijft tegen alle tendensen in stijgen in print. Daarnaast zetten we ook fors in op online.” InterMedia stelt 22 mensen tewerk.