Nauwelijks 4 jaar na de oprichting van Juneau Cayenne is het Turnhoutse communicatiebureau toe aan internationalisering. Het gespecialiseerde Healthcare segment van het bureau wil naast haar dienstverlening aan de farma en biotech in België ook uitbreiden naar de voornaamste healthcare hotspots in de wereld. Juneau Cayenne kijkt met name naar New York, dicht bij de mooie concentratie farma en biotech in New Jersey en middenin de creatieve vibes van the ‘city that never sleeps’.
“Sinds de opstart van Juneau Cayenne speel ik met het idee van internationalisering, vooral voor ons Healthcare stuk. Ondernemen buiten de landsgrenzen is geen sinecure, maar die uitdaging hebben we nu eenmaal nodig. We zoeken de sensatie op. Het voelt nu alsof de tijd daarvoor rijp is,” legt zaakvoerder Nicole Verbeeck uit.
“We exploreren een marktintrede in de VS, maar blijven eveneens gefocused op het uitbouwen van onze activiteiten in België. Zo houden we de ontwikkelingen in het oog van de sector in onze eigen regio. En bekijken hoe we daar toe kunnen bijdragen om de performantie van de sector te versterken en de uitstraling te verhogen.”
Voor meer informatie: www.juneaucayenne.be en www.jchealthcare.be