Juneau Cayenne blaast 3 kaarsjes uit

SONY DSCNicole Verbeeck richtte in 2011 communicatiebureau Juneau Cayenne op. Drie jaar later heeft het Turnhoutse bureau een interessant portfolio uitgebouwd en staan vier gedreven communicatiespecialisten aan de zijde van menig CEO en communicatie- of marketingverantwoordelijke om te bouwen aan hun merken en verhalen. 

Volgens Nicole Verbeeck is het succes van het kantoor toe te wijzen aan het harde werk van het ganse team en het streven naar kwaliteit. „Bij Juneau Cayenne leggen we de lat zeer hoog. We moeten ergens het verschil maken en we doen dit in de eerste plaats door ons volledig onder te dompelen in de zaak van onze klanten en door een straffe en creatieve service te bieden. We brengen strategie en creativiteit samen om een krachtig merk te creëren waarmee organisaties zich onderscheidend positioneren.”

Hoe Nicole de toekomst ziet? „We willen in de eerste plaats nog betere service verlenen aan onze bestaande klanten. Daarnaast trekken we sinds dit jaar de nodige tijd uit om te werken aan ons eigen merk Juneau Cayenne. We hebben zopas een visie uitgestippeld voor de komende jaren en ons team werkt momenteel hard aan ons eigen brand. Dit voorjaar komen we scherper en meer gefocust naar buiten. We hebben de eerste drie kritische jaren achter de rug. We hebben de nodige fundamenten gelegd en zijn klaar om ons kleine plekje in deze wereld te veroveren.”