iO uit Herentals gaat in zee met Scandinavische digital agency

HERENTALS - IO, het agency dat strategie, creatie, content, marketing en technologie verenigt, groeit niet alleen sterk in de Benelux, maar ook in Scandinavië. Het verwerft op korte tijd het Deense agency Peytz & Co en nu ook het digital Triggerfish, dat in de Zweedse hoofdstad Stockholm is gevestigd.

“De acquisities van Peytz & Co en Triggerfish zijn nog maar het begin”, zegt Pieter Janssens, ceo bij iO, dat end-to-end diensten levert voor communicatie en digitale transformatie van bedrijven. iO werkt samen met deze bedrijven om het merk te versterken en digitale systemen te verbeteren.

Het Zweedse Triggerfish, dat in 1999 werd opgericht, is een WordPress-specialist die zowel ervaring heeft in analyse, strategie en design als in webdevelopment en projectmanagement. “Onze klanten en collega’s zullen baat hebben bij deze nieuwe laag aan digitale expertise”, meent Brian Hirman van iO.

iO, dat voorheen Intracto Group heette, is opgericht in 2005. Het bedrijf heeft nationale en internationale klanten zoals Audi, Brussels Airport, Efteling, Eneco en Sodexo.