Manna was toe aan een opfrissing van zijn productlabels en om die visuele update en de merknaam te verankeren bij het brede publiek bedacht iO een creatieve branding-campagne.
“Meer dan de nieuwe productlabels in de kijker te zetten, wilden we dat de campagne de brandawareness zou verhogen. We hebben er vertrouwen in dat ze – dankzij iO’s creatieve concept en mediaplanning – van Manna een nog sterker Belgisch merk maakt, bekend en vertrouwd door velen“, aldus Philippe Deben, marketing manager bij Manna.
De hybride campagne werd eind februari gelanceerd en verschijnt op relevante media in de vorm van televisiereclame, out of home-initiatieven op campussen, online video’s en berichten op sociale media.
Onder de ondertussen bekende tagline ‘Relax, saus erover’ focust ze speels op zelfaanvaarding. ‘Als jij je maar lekker voelt,’ is de boodschap. Net zoals de Manna-sauzen lekker blijven – ook in hun nieuwe jasje. Zo wakkert iO merkbewustzijn aan en zet het Manna bovenaan het boodschappenlijstje van de consument.
“Met de gesmaakte campagnes en posts voor Manna spelen we bewust op de actualiteit in, altijd met een knipoog. En dat werpt vruchten af: mensen kiezen nu bewuster voor een merk dat ze vroeger misschien wel kochten, maar niet als geliefde persoonlijkheid ervoeren”, weet Nico Goossens, senior art & design director bij iO.