HERENTALS/GENT – Iets meer dan een jaar na de overname van Adagio door Intracto, wordt er afscheid genomen van het merk Adagio. Intracto werkt op die manier aan een steeds sterkere positie als merk.
Adagio was voor Intracto een sterke troef om de ervaring en expertise in Salesforce, Adobe en Oracle verder in huis te halen. Het is nu tijd om het huwelijk ook qua naam volledig te voltrekken, met Intracto als familienaam, stelt het bedrijf.
De filosofie van Intracto is om zich duidelijk meer te bewegen richting potentieel talent en de noden van de klanten. Zo werd het team van Adagio verder uitgebouwd om echt een geïntegreerde full-service dienstverlening te bieden. Onder de motorkap van campus Gent zitten vandaag strategie, CRM, marketing automation, visual en interaction design, content creatie, performance marketing en development.
Na een mooie rit van 9 jaar, nemen oprichters Ben Van Gorp en Lucas Decuypere afscheid van een mooi hoofdstuk. “De keuze voor Intracto vorig jaar had als grootste doel om ons actieveld verder te verruimen. Nu is de tijd gekomen om die beweging ook in onze naam door te trekken. Ons team en onze klanten voelen de voordelen die de brede expertise van Intracto te bieden heeft. Adieu Adagio. Leve Intracto!”