image0 Senne Schoofs en Zino Lehaen

Into The Box uit Mol zet in op groei

Met een vernieuwd webplatform zet Into The Box uit Mol in op expansie in de ruime regio. Het online drukwerkbedrijf van Zino Lehaen en Senne Schoofs bestaat 5 jaar, en is uitgegroeid tot een vaste waarde voor drukwerk in Mol en omstreken.

De jonge ondernemers uit Mol – beiden 29 – gaan er prat op dat ze alles bedrukken. Into The Box zet het concept van klanten om in real-life drukwerk. Senne en Zino startten hun bedrijf 5 jaar geleden, nadat verenigingen advies kwamen vragen. Het in het oog springende drukwerk voor de fuif ‘Bandanna Bandanna’ van hun jeugdvereniging was het beste visitekaartje. Ze zetten de ondernemerskriebel om in daden, en bouwden een netwerk van drukkers uit om uiteenlopende projecten te bedienen.

Regenponcho’s

“Ons strafste project in 5 jaar, dat moeten de 10.000 regenponcho’s voor Wandelsport Vlaanderen zijn. Ook het Belgische leger contacteerde ons  voor 200 vlaggen en badges. Via-via zijn ze bij ons online drukwerkbedrijf  terecht gekomen. We maakten ook al beursstanden met lasercut afbeeldingen. Er kan heel veel, en Into The Box fungeert als schakel tussen grote drukkerijen en de eindklant”, vertelt Zino.

Reflectie tijdens lockdown

“We kijken tevreden terug op ons traject. Misschien hadden we zelfs nog vroeger willen starten. Vijf jaar geleden zetten we een stap in het onbekende, zonder enige kennis van ondernemen of vennootschappen. Maar het idee was goed en ons bedrijfsmodel makkelijk: we hoeven geen voorraden of machines te financieren, en we werken in een online omgeving. Het drukwerk wordt van bij de drukker rechtstreeks naar onze klanten gestuurd. “

“Door de eerste lockdown in het voorjaar van 2020 hadden we even de tijd om na te denken over ons concept en de nieuwe webshop. Het bedrijfsmodel is gebleven, maar na 5 jaar willen we echt inzetten op expansie. We hebben intussen een fijn en stabiel klantenbestand, en we kijken vol vertrouwen naar de toekomst.”