In de lente van volgend jaar lanceert Ijsboerke uit Tielen een nieuw hoorntje met hagelslag van Chocolaterie Jacques. Of dat met pure of met melkchocolade moet worden, laat het Kempense bedrijf over aan het grote publiek. Dat kan zijn stem uitbrengen en maakt op die manier kans op een dagelijks hoorntje.
Het hagelslag hoorntje is het resultaat van een succesvolle samenwerking tussen IJsboerke en Jacques, twee authentieke merken van Belgische bodem. Tot 26 december 2015 kan iedereen op www.ijsboerke.be stemmen welke van de twee smaken hagelslag in het ijsje zal worden verwerkt. De favoriet belandt in de lente van 2016 in de supermarkt. Daarnaast winnen 10 mensen die hun stem uitbrachten, een jaar lang elke dag een hagelslag hoorntje. De meest gekozen smaak wordt op 27 december bekendgemaakt via de Facebook-pagina.
Naar Plopsa Indoor
Verder hebben de werknemers van Glacio/Ijsboerke een bijzonder personeelsfeest achter de rug. Ze werden zaterdag jl. ontvangen in Plopsa Indoor Hasselt voor een Winter Wonder Personeelshappening. Het pretpark opende op zaterdagavond speciaal zijn deuren voor het personeel en zijn familie. Bij die gelegenheid werden ook de jubilarissen in de bloemetjes gezet.
“Het afgelopen jaar was een bijzonder jaar. Nog nooit werd er zo veel ijs in de fabrieken in Beerse en Tielen gemaakt. Miljoenen mensen in bijna 40 landen konden wereldwijd genieten van een heerlijk ijsje gemaakt, verkocht en uitgeleverd door onze medewerkers. Tijdens de Winter Wonder Personeelshappening wilden we hen hier dan ook uitvoerig voor bedanken”, vertellen CEO Peter Janssen en CFO Werner van Springel.