‘Dreamville’, de camping van Tomorrowland, krijgt een Heists tintje. Groep F&S, gespecialiseerd in de totale houten binnenafwerking van uw interieur, bouwt er in opdracht van supermarktketen Lidl een unieke pop-up supermarkt van 300 m2.
De organisatie van Tomorrowland, het intussen wereldberoemde outdoor dance-event in De Schorre in Boom, laat niets aan het toeval over en voorziet op de camping, die dit jaar wordt opgevat als een heus dorp, ook een supermarkt. Supermarktketen Lidl schakelde op haar beurt Groep F&S in, vaste partner voor de bouw en het onderhoud van al haar winkelpanden, voor de totale winkelinrichting van deze pop-upstore. Het hoofddoel is om festivalgangers die op de camping van het festival verblijven te voorzien van verse topproducten. Daarom krijgen naast de kruidenierswaren ook versproducten als groenten en fruit, vlees en versgebakken brood een eigen plekje in deze festivalshop.
Een pop-upstore van 300 m2 opbouwen in drie dagen en deze nadien in één dag weer weghalen, het is een hele uitdaging. Heel wat voorbereidingen gebeuren al in de productie-unit van Groep F&S in het industriepark van Heist-op-den-Berg.
Naast het particuliere segment richt Groep F&S zich met F&S Services ook op KMO’s en bedrijven voor winkelinrichting, onderhouds- en herstellingswerken.