Communicatiebureau GPEC uit Dessel en voetbalclub KVC Westerlo geven hun samenwerking een nieuw elan. Al jaren werken beide partners het officiële clubblad ‘De Kemphaan’ uit maar nu gaan ze met een verhoogde oplage als eerste club in de Jupiler League dit magazine ook huis-aan-huis bedelen.
Gisteravond speelde KVC Westerlo een topper tegen RSC Anderlecht in een uitverkocht Kuipje. Bij deze wedstrijd werd het vernieuwde clubblad voorgesteld aan het aanwezige publiek.
GPEC, Günther Peeters Events & Communication, maakt al vijf seizoenen het clubblad van KVC Westerlo en wilde bij de start van dit seizoen graag iets anders proberen. Daarom werd het clubblad groter van formaat, steeg de oplage van 8.000 naar 20.500 exemplaren en wordt het nu huis-aan-huis bedeeld in en rond Westerlo, naast de bedeling via de Westelse middenstand en via het Themacafé bij het Kuipje.
Gezelligheid komen proeven
Jan Caers, commercieel manager KVC Westerlo: “Wij zijn heel blij met deze evolutie. Ongetwijfeld zal dit bijdragen aan ons doel om meer mensen uit de regio te overtuigen om ook eens te komen proeven van de gezelligheid in ons Kuipje bij thuiswedstrijden.”
Günther Peeters en Norbert Coutinho, GPEC: “KVC Westerlo is een typisch Kempense club die al jaren wordt geleid met gezond verstand. Ook bij onze adverteerders zien wij hoe groot de band is met deze club. Ofwel hebben ze er zelf ooit gevoetbald, hebben ze een kind dat er speelt of kennen ze een speler. Op dit gevoel van samenhorigheid drijft een club als KVC Westerlo en op dat gevoel hebben we willen inspelen met deze extra investeringen. Veel mensen zullen zo kennismaken met deze gezellige club.”