DSC_4863

GMI group lanceert platform voor digitale duiding op klantenevent

ICT-bedrijf GMI Group uit Westerlo heeft het startschot gegeven aan Tournée 365, een online platform voor digitale duiding. Dat gebeurde tijdens een druk bijgewoonde klantendag in 4Wings in Oevel onder het thema Klaar voor verandering.

“Vanuit de praktijk weten we dat veel bedrijfsbeslissingsnemers vandaag op zoek zijn naar informatie en advies omtrent de meest optimale digitalisering voor hun onderneming. Maar vaak weten ze niet waar ze terecht moeten en wie hen daar best in kan begeleiden. Samen met een grote groep van technologie- en business partners hebben we daarom het initiatief genomen om hiervoor een interactief informatieplatform op te richten: Tournée 365”, legt directeur Ludo Van Baelen uit. Het platform wordt de komende dagen gelanceerd via social media en andere kanalen en zal vooral content met meerwaarde brengen onder de vorm van blogs, video’s, downloads, webinars, enz.

Nieuwe bedrijfsoplossingen
Ruim 240 klanten, partners en relaties woonden het event bij. De nieuwste generatie van bedrijfsoplossingen die Microsoft lanceerde onder de vlag van Dynamics 365 Business Central, stonden centraal. Maar ook de meerwaarde van de integratie met de CRM-oplossing Dynamics 365 for Sales & Marketing en cloud services als Office 365 kwamen aan bod.

“Microsoft heeft recent een trendverschuiving ingezet in haar ecosysteem van bedrijfsoplossingen. Bij GMI group volgen we die evolutie op de voet”, aldus nog Ludo Van Baelen. “Maar dat is niet de enige boodschap die we vandaag willen meegeven aan onze klanten en relaties. Als Microsoft Partner zijn we goed geplaatst om hen te begeleiden in die digitale transformatie die de komende jaren hoog op de agenda staat bij vele KMO’s en middelgrote organisaties.”