De vernieuwde shops in Nijvel, Anderlecht en Eindhout (Laakdal) lanceren de shop-, food-, drinks- en coffee-concepten van het Circle K-merk in België. Sinds het bedrijf de retailactiviteiten begin dit jaar overnam, wordt de Circle K-succesformule geleidelijk aan geïntroduceerd in de shops. Die formule bestaat uit een ruim aanbod van producten en diensten, die erop gericht zijn om het de klanten zo makkelijk mogelijk te maken.
“We transformeren de TotalEnergies-shops geleidelijk aan doorheen het hele land”, zegt Didier Dubois, vice president van Circle K België. “Met de wijzigingen willen we het leven onderweg voor iedereen aangenamer en gemakkelijker maken. De Circle K-succesformule garandeert een uitgebreid aanbod producten dat afgestemd is op de Belgische markt en een snelle service, waarin de klantbeleving centraal staat.”
“Fantastisch werk geleverd”
De drie shops werden op enkele dagen tijd volledig getransformeerd. Dat de shops tijdens die renovatiewerken openbleven voor klanten, toont volgens Danny Bulens, woordvoerder en director network development & EV charging bij Circle K België, hoeveel waarde zowel het lokale management als de lokale teams hechten aan een service van de bovenste plank: “De teams van de drie shops hebben fantastisch werk geleverd. Er kruipt enorm veel tijd en energie in een rebranding van dit formaat. Die transformatie op enkele dagen mogelijk maken en tegelijk onze klanten blijven bedienen, toont aan wat je kan bereiken met teamwork en enthousiasme. Dat willen we blijven uitstralen naar onze klanten, in deze shops, en in de vele shops die we de komende tijd nog gaan omvormen.”