Yellowwood Foto: Yellowwood Marketing

Dubbel feest bij Yellowwood Marketing uit Herentals

Yellowwood Marketing viert dit jaar haar vijfjarig jubileum. Wat begon als een student-onderneming is in vijf jaar tijd uitgegroeid tot een vaste waarde in de Kempen. Bovendien werkt het bedrijf sinds mei 2024 vanuit een bedrijvencomplex aan de Atealaan 4 in Herentals, een belangrijke stap in de verdere groei van het marketingbureau.

Kenneth Deckers en William Dias Morais richtten het bureau op in 2019 tijdens hun eindstage in Zuid-Afrika. Geïnspireerd door de bruisende energie van Kaapstad, besloten ze op de top van de Tafelberg hun eigen marketingbureau te starten. De naam Yellowwood refereert dan ook naar de nationale boom van Zuid-Afrika en symboliseert hun ambitie om sterke en duurzame marketingstrategieën te ontwikkelen voor lokale bedrijven.

Lees ook: Yellowwood Marketing gaat in zee met HFF

Sinds haar oprichting heeft Yellowwood Marketing zich gepositioneerd als een betrouwbare marketingpartner voor familiale KMO’s in de Kempen. Met expertise in websites, advertenties en sociale media ondersteunt het bureau bedrijven in hun groei en online zichtbaarheid.

Feestelijke receptie

Ter ere van het vijfjarig bestaan werd een feestelijke receptie georganiseerd voor klanten en partners. Het evenement vond plaats op de nieuwe locatie en werd opgeluisterd door twee gastsprekers: Julie Desmet, CEO van Stella P, gaf een voordracht over het belang van een raad van advies voor familiebedrijven, en Philip De Cleen, auteur van Flow Marketing en marketingdocent aan KdG, deelde zijn inzichten over marketing voor familiebedrijven.

De avond werd afgesloten met een proeverij van Zuid-Afrikaanse wijnen verzorgd door Bert Embrechts van Vinhmm, gevolgd door een authentieke Zuid-Afrikaanse braai, bereid door Smaakmakers uit Olen.