Jorrit Hermans Foto: iO Campus Herentals

Creatieve duizendpoot wordt Creative Director bij iO Campus Herentals

HERENTALS - End-to-end agency iO is ook op creatief vlak ambitieus. Dat bewijst de komst van Jorrit Hermans als Creative Director op Campus Herentals. Hij ontfermt zich over de creatieve output van de campus.

Jorrit Hermans kreeg zijn start in de sector als copywriter bij LDV United en bekleedde daarna posities bij sterke creatieve agencies als RCA, Leo Burnett, en Havas Worldwide. Daarnaast ging hij ook zelfstandig aan de slag als freelancer en zaakvoerder van Quick Brown Foxes en Matilda.

“iO heeft een sterk ondernemersverhaal en een ambitie die verder reikt dan onze grenzen. Groot denken en internationaal groeien, charmeert mij bijzonder”, legt Jorrit uit. Dát en een fijne groep experts in zoveel domeinen en Sam De Win als Executive Creative Director is voor mij een ideale combinatie om mee aan de slag te gaan.”

Creatief talent van de bovenste plank

Jorrit Hermans versterkt als Creative Director het creatieve team van iO Campus Herentals. Met die aanwerving bevestigt het end-to-end agency haar ambities om ook op creatief vlak tot de topspelers van de Benelux te behoren. Daarvoor bundelt Jorrit de krachten met Executive Creative Director van iO België, Sam De Win.

“Jorrit heeft bakken ervaring en een goed creatief oog, en hij maakte in het verleden al straf werk waar ik gezond jaloers op ben”, vertelt Sam De Win. “Ik kijk er enorm naar uit om samen met hem iO creatief in de markt te zetten.”