Tijdens de BeCommerce Awards 2013 is de nieuwe website van Huurwagens Mols uit Hulshout bekroond met de award in de categorie ‘Auto & toebehoren’. “We hebben een jaar lang hard gewerkt om ons bedrijf ook online op de kaart te zetten. Niet zonder risico”, geeft zaakvoerder Jos Mols mee. “Dat onze site nu beloond wordt met een award, toont aan dat we op de goede weg zitten. Ik ben trots op waar we staan en bedank iedereen die op ons gestemd heeft.” Voor Huurwagens Mols was dit een eerste stap in e-commerce na een grondige herwerking van hun website, stijl én online service.
De BeCommerce Awards worden jaarlijks uitgereikt aan de beste e-commerce websites van het land. Dat gebeurde dit jaar al voor de achtste keer. Organisator is BeCommerce, de Belgische vereniging van bedrijven actief in verkoop op afstand, zowel online (via internet, alle vormen van e-commerce) als offline (via cataloog, direct mail, telefoon, SMS, televisie etc.). De nieuwe website van Huurwagens Mols biedt de mogelijkheid om online huurwagens, van bestelwagens tot vrachtwagens, te reserveren met onmiddellijke controle van beschikbaarheid.
Aan het binnenhalen van de prijs ging bij Huurwagens Mols een intensieve promotiecampagne vooraf. Die werd mee ondersteund door het digital agency Intracto uit Olen. Zij stonden ook in voor de nieuwe website. “De excellente begeleiding van Intracto, zowel bij de website als bij de campagne, heeft ons ongelooflijk veel vertrouwen geschonken in onze online acties”, vult Danie Vandebergh, coördinator van de campagne bij Mols, aan. “Samen blijven we werken aan onze online aanwezigheid.”