BDO popt 3 dagen up in Herentals

coverfotos_bdoDienstverlener BDO slaat deze week 3 dagen zijn tenten op in Herentals. Tijdens een pop-up in Link 21 organiseert het bedrijf seminaries en netwerkmomenten. “Het is de eerste keer dat we zoiets doen”, zegt Stefan Hendrix van BDO. “In de plaats dat de ondernemingen naar ons komen in de grote steden, gaan we nu zelf naar de bedrijven.”

BDO is een professionele dienstverlener in financiële, tax & legal, audit en managementthema’s. “De pop-up heeft niet zozeer de bedoeling om onze diensten aan de man te brengen, maar wel om mensen uit de regio mekaar beter te leren kennen en samen projecten uit te werken. Als daar dingen uit voortvloeien, vinden ze automatisch de weg naar ons wel”, aldus Hendrix.

Lokale invulling
Op het programma staan seminaries over het gebruik van LinkedIn, rond diversiteit in het personeelsbeleid en internationaal ondernemen. Woensdagmiddag staat een exclusief women event geprogrammeerd en afsluiten donderdagmiddag gebeurt met een degustatie van bieren van de plaatselijke brouwerij DijkWaert. “We richten ons met het programma tot die mensen in de vennootschap die een kritische rol spelen binnen hr, sales, marketing en algemene directie”, somt Stefan Hendrix op.

De BDO pop-up vindt in Herentals plaats van 24 tot 26 mei. Van 14 tot 16 juni komt Turnhout (Philipssite) aan de beurt. Het volledige programma is gratis en vrijblijvend. De organisatie vraagt om even te verwittigen wanneer je komt.