MOL – De Molse bed & breakfast Molmento heeft tijdens de lockdownperiode niet stilgezeten. Terwijl Covid-19 onder meer de horeca helemaal lam legde, besloot zaakvoerster Kristien Luyckx om haar online aanwezigheid te versterken.
“We hebben de tijd nuttig gebruikt om ons online te verbeteren. We hebben een volledig nieuwe website uitgerold. Hiervoor zorgde het Geelse bureau aroma communicatie. Zij gingen aan de slag met structuur, vormgeving en de verdere uitwerking. Ik vind het belangrijk dat potentiële gasten ons makkelijk online kunnen terugvinden en meteen een goede eerste indruk en beleving ervaren op onze website. De video op onze homepagina geeft meteen weer waarvoor we staan. Bovendien kan je nu makkelijk online de beschikbaarheid van een kamer controleren en meteen reserveren.”
De corona-crisis heeft het belang van gezond leven nog maar eens benadrukt, stelt Kristien Luyckx. Ze vindt het jammer dat daar in de overheidscommunicatie niet meer aandacht naartoe gaat. “Daarom zetten we ons ontbijt extra in de verf. Onze confituren zijn huisgemaakt met enkel vers fruit en biologische rietsuiker. Muffins, koekjes en cakes bakken we met alternatieven voor witmeel en geraffineerde suikers”, verklaart Kristien. “In de keuzes die we maken, zoeken we een mooie balans tussen het comfort van onze gasten en de impact op de wereld waarop we leven. We zijn partner van Kempen2030. We werken quasi energieneutraal, maken gebruik van drie regenwaterputten en vermijden bijvoorbeeld het gebruik van kleine verpakkingen.”
Meer info op de vernieuwde website www.molmento.be