Astrid Leyssens dingt mee naar titel van Marketer of the Year

astrid_leyssensAstrid Leyssens van Ecover dingt mee naar de titel van Marketer of the Year, een initiatief van STIMA (Stichting Marketing) in samenwerking met Trends en Trends-Tendances.

Astrid Leyssens is sinds 3 jaar marketingmanager bij Ecover en was voordien 4 jaar strategic brand manager bij Cartamundi en daarvoor 3 jaar senior product manager bij Bonduelle. Zij kreeg marketing met de paplepel mee: haar mama was hoofd van de consumer marketing bij Bayer en had ook nog bij Procter & Gamble gewerkt.

Ecover bestaat dit jaar 35 jaar een voerde onlangs nog de huisstijlaanpassing door.

STIMA (Stichting Marketing) is het belangrijkste Belgische forum voor marketingdenkers en -doeners en telt meer dan 1200 professionele leden. De titel STIMA Marketer of the Year bekroont mooie verwezenlijkingen op marketinggebied en moet het marketingvak promoten bij het brede publiek. De kandidaten worden door een jury geëvalueerd, maar ook marketingmensen, leden van STIMA en de lezers van Trends kunnen tot 31 oktober hun stem uitbrengen.

Naast Astrid Leyssens van Ecover zijn Vincent De Dobbeleer (Eneco), Didier Neyt (AS Adventure) en Peter Pintens (Douwe Egberts) de andere Nederlandstalige kandidaten voor de titel.

De uitreiking van de titel Marketer of the Year gebeurt op 19 november.