Het Geelse marcombureau aroma communicatie heeft de Gold Award gewonnen in de categorie B2B tijdens de uitreiking van de Excellence Awards. Dat is een jaarlijkse organisatie van FeWeb, de overkoepelende federatie voor Belgische webbedrijven. Aroma kreeg de trofee voor het project bonache.be.
FeWeb monitorde een maand lang een 100-tal websites in verschillende categorieën. De jury hanteerde een aantal criteria zoals snelheid, linkkwaliteit, user experience en juridische conformiteit.
Verdienste van klant
“Het is ook de verdienste van onze klant Bonache. Wij hebben hen grondig geadviseerd en ingelicht over de GDPR en het bedrijf heeft echt werk gemaakt om tegemoet te komen aan de juridische vereisten”, zegt Roel Biesemans, medezaakvoerder van aroma. De klant is een Antwerpse onderneming gespecialiseerd in projectsourcing en search & selection in domeinen als aankoop, logistiek, industrie, technische en algemene administratie.
“De erkenning die we hiermee krijgen, doet ons enorm veel plezier”, vult Marieke Deckers aan. “Het feit dat we in de categorie B2B de meest performante site gescoord hebben, is een bekroning voor onze aanpak en strategie voor online projecten.”
Aroma beperkt zich niet tot online, maar staat bedrijven, organisaties en overheden ook bij in hun offline communicatie. Niettemin zien ze het aandeel online stijgen. In dat verband willen ze zich versterken met een digitaal architect en een designer print en web.