AD Delhaize Mol krijgt nieuw supermarktconcept

MOL - Na een grondige renovatie is op 27 oktober de AD Delhaize Mol op een nieuwe locatie heropend. Delhaize stapt er af van de klassieke inrichting en gaat voor een nieuw winkelconcept, waarbij de nadruk ligt op een vlotte en efficiënte service, innovatie en inspiratie.

Een sterke focus op vers vertaalt zich in een nieuwe bakkerij en een eigen beenhouwerij. “Klantenbeleving staat voor mij en mijn team centraal in deze hele vernieuwing”, zegt zelfstandig uitbater Frederic Hoeck.

De nieuwigheden zijn een beenhouwerij met bediening, een open bakkerijzone waar iedere dag vers brood wordt gebakken, een nieuwe afdeling groenten en fruit, een uitgebreide wijnafdeling en een quickscan zone.

Het assortiment glutenvrije producten is van ontbijt tot dessert uitgebreid en wordt in de winkel gepresenteerd met andere producten voor aangepaste voeding, zoals sportvoeding, dieetproducten en suikervrije producten.

Ook duurzaamheid was belangrijk bij de vernieuwing. Delhaizewinkels moeten 100% CO2-neutraal zijn. Daarom werd bijkomend geïsoleerd, wordt de winkel verwarmd meet warmtepompen en is er een nieuw ventilatiesysteem geïnstalleerd.

Bij AD Delhaize Mol werken twintig medewerkers, die 15.000 producten verkopen op een verkoopoppervlakte van 1.400 m². Er zijn vier kassa’s en viere quickscans en buiten is er plaats voor honderd auto’s.