Hr-dienstverlener Acerta verhuisde zijn Kempens kantoor van de Patersstraat naar de Parklaan in Turnhout. Daar namen de medewerkers hun intrek in het bedrijvencentrum D’Offiz. De verhuizing kadert in de strategie om de zichtbaarheid en bereikbaarheid voor regionale klanten te vergroten.
De officiële opening, waarop alle zelfstandigen en ondernemers in de streek zijn uitgenodigd, is gepland op 13 september, maar in de praktijk kunnen starters, zelfstandigen, KMO’s en ondernemingen uit de Turnhoutse regio al sinds eind juni in het nieuwe kantoor terecht.
Eyecatcher
Karin Polle, kantoordirecteur Turnhout: “We vinden het erg belangrijk dat klanten eenvoudig hun weg vinden naar onze kantoren. Het nieuwe kantoorgebouw is dan ook een welgekende en makkelijk te bereiken eyecatcher in het Turnhoutse straatbeeld. En het is net die zichtbaarheid en bereikbaarheid die voor ons onontbeerlijk is in het uitbouwen en versterken van relaties met regionale klanten.”
In het nieuwe kantoor zijn verschillende diensten samengebracht: sociaal secretariaat, sociaal verzekeringsfonds, ondernemingsloket en Acerta Consult. Er werken 25 mensen. Met de nieuwe kantooromgeving zegt Acerta nog meer de connectie te willen maken met de regio als hr-partner voor ondernemers.