Onuitwisbaar_Foto team

Verdubbeling in coronatijd

Eind november 2020 bestaat het team van Onuitwisbaar uit drie personen. Exact één jaar later is dat team in aantal verdubbeld. De Aartselaarse crossmedia communicatiepartner van start-ups, kmo’s en organisaties mag dus meer dan tevreden terugblikken op een succesvol jaar en is niet van plan om het gaspedaal zomaar los te laten. “Intussen zijn er ook al plannen om ons team verder uit te breiden, want de vragen blijven binnenstromen”, zegt Cedric Van Rompaey, content strateeg bij Onuitwisbaar.

In Aartselaar startte Bart De bruyn zes jaar geleden zijn eerste bedrijf op. Onuitwisbaar wil geen marketingbureau of klassiek communicatiebureau zijn, maar wel een communicatiepartner die start-ups, kmo’s en organisaties van A tot Z begeleidt.

“We helpen onze klanten impact creëren. Om dat te doen, vertrekken we vanuit een verhaal of boodschap en werken we een strategische communicatiemix uit, inspelend op het doelpubliek. Of het nu gaat om copywriting, audiovisuele producties, sociale media, perscommunicatie, presentaties of (digitale) events: Onuitwisbaar heeft de expertise in huis”, verduidelijkt Bart. “Daarbij zijn we ook communicatieadviseur van onze klanten. Met onze ervaring weten we wat belangrijk is, wat werkt en hoe we een onuitwisbare indruk kunnen nalaten.”

Flinke groeispurt

Een onuitwisbare indruk die vele duurzame samenwerkingen in de hand werkt, met bijvoorbeeld Mediahuis, Voka – Kamer van Koophandel en Perstablo. Maar evengoed eentje die voor nieuwe uitdagingen zorgt, zoals met Hogeschool PXL, LEES! Het Boekenfestival en Universiteitsfonds Antwerpen. Het gaf Onuitwisbaar het afgelopen jaar een flinke groeispurt.

Het zeskoppig team zal binnenkort nog verder uitbreiden. Zo lopen er volop gesprekken om een (online) redacteur aan te werven. “Wij geloven in ons verhaal, onze klanten geloven erin en ook onze medewerkers zetten er volop mee hun schouders onder. Dat geeft een enorme energieboost”, besluit content strateeg Cedric Van Rompaey.