Met de opening van het Antwerps kantoor wil Typhoon Hospitality bijdragen aan de ontwikkeling van marketing en communicatie binnen de Belgische hospitalitymarkt. Met haar ervaring in hospitality wil het marketing-en communicatiebureau de Belgische horeca een podium bieden om succesvol uit de crisis te komen. “Wij zijn niet onbekend met de Belgische hospitalitybranche en zorgen al jaren voor meer naamsbekendheid, zichtbaarheid en conversie voor internationale klanten in de Benelux, zoals onder andere Accor en B&B Hotels”, zegt Rachel Persoon, founder en eigenaar van Typhoon Hospitality. “Omdat we ook steeds vaker de vraag krijgen vanuit lokale horeca en producenten, kiezen we ervoor om een fysiek kantoor te openen met een Belgisch team van experts.”
Typhoon Hospitality staat bekend om haar 360-graden benadering. Dat is uniek, want het is het enige bureau in Nederland dat volgens deze wijze werkt. Deze aanpak is nu ook toegankelijk voor Belgische ondernemers. Wereldwijd opererende en Belgische hotels, restaurants, bars en producenten kunnen vanaf nu bij Typhoon Hospitality terecht voor hun complete storytelling: van public relations, sociale media en marketing tot branding en content creatie.