TinQwise heeft een kantoor geopend in Antwerpen. De Nederlandse specialist in e-learning onderkent grote groeimogelijkheden op de Belgische markt en wil die aanpakken vanuit de metropool. Kristin Aerts situeert de groeikracht van het bedrijf vooral in het maatwerk dat geleverd wordt naar de individuele klanten toe.
TinQwise ontwikkelt en produceert online leeroplossingen voor organisaties en bedrijven. Omdat België een complexe markt lijkt en er ook heel wat internationale instellingen aanwezig zijn spitst het Nederlands bedrijf zich toe op de uitdagingen die het land kan bieden bij de vooropgezette internationale strategie van het bedrijf.
De vraag naar digitale en online leeroplossingen stijgt elk jaar. Voor de werknemers is e-learning in die mate interessant omdat ze op die manier op hun eigen tempo kunnen werken en tevens hun eigen niveau aanhouden. Voor de werkgever zijn online leeroplossingen flexibele en duurzame oplossingen.
TinQwise gaat in de komende weken meteen acht leerspeciasten inzetten die de groei van het Belgische klantenbesatnd moeten ondersteunen en de online programma’s dichter bij de klanten brengen. “Op onze hoofdzetel in Hilvesum wordt de Belgische markt als een biezondere uitdaging gezien”, zegt Kristin Aerts. “De meertaligheid van de werknemers is in dit opzicht een belangrijk gegeven. De opening van het eerste Belgische kantoor in Antwepren is dan ook een test voor de internationale strategie die het bedrijf wil uitrollen.”
Zelf heeft Kristin Aerts eerder gewerkt in de hr en in marketing en communicatie. Ze kan met klanten als BASF Antwerpen en Wolf Oil uit de Nederlandse portefeuille meteen al een start nemen.
TinQwise werd zo’n 30 jaar geleden opgericht en is in Nederland inmiddels een van de marktleiders in digitale leeroplossingen via computer, smartphone of tablet. De oplossingen die aangeboden worden zijn gebaseerd op wetenschappelijk bewezen didactische principes en maken gebruik van moderne leertechnieken om de mensen actief te betrekken in het leerproces.